SUMMER POLISH




SUMMER


Bon me revoilà après un mois d'absence, été très occupé du u travail, activités et événement familial.
J'ai délaissé mon blog et je m'en excuse mais me revoilà avec pleins de nouveaux postes que je vous prépare ...

J'espère que vous allez bien et que vous profitez de vos vacances pour ceux qui sont partis pour ma part je ne suis pas encore en vacance, hâte de profiter un peu.

Mais pour le moment , je profite du beau temps parisien ; Vous savez maintenant que vous me connaissez que je raffole des vernis au point que je les collectionne .
Donc je partage avec vous mes vernis que je mettrais sûrement cet été...

Well I'm back after a month's absence, I was very busy at the work, activities and family event.
I neglected my blog and I apologize but I'm back with lots of new posts that I make you ...

I hope you are well and that you enjoy your vacation for those who left, for my part I am not on vacation, but I look forward to enjoying a bit.

But for now, I'm enjoying the beautiful Parisian time; You now know that you know that I crazy about nail polish to the point that I collect.
So I share with you my varnish I surely would put this summer ...





1-NAIL POLISH | LONG LASTING | 810 | HEMA (here)
2- NAIL POLISH | 369 | KIKO 
3- NAIL POLISH | 370 | KIKO 
4- NAIL POLISH | KIKO
5- NAIL POLISH | 367 | KIKO
6- NAIL POLISH | 27 | BELLAOGGI
7- NAIL POLISH | LIGHT PEACH | 359 | KIKO (here)


1- NAIL POLISH | ORGASM | 403 | RIMMEL
2- NAIL POLISH | GOOD MANDARIN | OPI 
3- NAIL POLISH  | STRAWBERRY PINK | 360 | KIKO (here)
4- NAIL POLISH | KOALA BERRY | OPI
5- NAIL POLISH | SHINING HEART | 812 | SINFUL COLORS
6- NAIL POLISH | PINK FLAMENCO | OPI


1- NAIL POLISH | SPING GREEN | 343 | KIKO (here)
2- NAIL POLISH | DO NOT DISTURB | 863 | RIMMEL
3- NAIL POLISH | LIGHT MISTY GREEN | KIKO (here)
4- NAIL POLISH | PERLE JADE| 602 | L'OREAL (here)
5-  NAIL POLISH | NOT ROOM FOR THE BLUES | OPI
6- NAIL POLISH | 267 | KIKO
7- NAIL POLISH | REBEL BLUE | 610 | L'OREAL (here)
8- NAIL POLISH| INK BLUE | 335 | KIKO (here)





2 commentaires:

 

INSTAGRAM

Blogger news

Polyvore

Membres

Independant Fashion Blogger