PINTEREST



PINTEREST




C'est un réveil ensoleillé que je vous écris mon nouveau poste.
Lundi je me suis lancé dans une nouvelle aventure après mon blog, mon tumblr, mon instagram voici mon pinterest.

It's a sunny awakening that I write my new position.
Monday I started a new adventure after my blog, my tumblr, instagram my is my pinterest.




Cela faisait un petit moment que je voulais en faire un mais je ne voyais pas l'utilité mais après un long moment de réflexion lol je me suis  lancé ,ce site est génial c'est un mélange de tumblr je trouve, et il y'a beaucoup de photos qui m'inspire en passant par l' art, la mode, la photo ... il y'en as pour tout les goûts...

It's been a while since I wanted to make one but I do not see the point but after a long moment of reflection I started lol, this site is great it is a mixture of tumblr I find, and there 'has a lot of photos that inspire me through art, fashion, photo ... it y have something for everyone ...

MY PINTEREST ( here)

1 commentaires:

  1. I love Pinterest! I'm so glad you started one, although I find I waste so much of my time on it :)
    https://glitterbunnies.wordpress.com
    -Heather

    RépondreSupprimer

 

INSTAGRAM

Blogger news

Polyvore

Membres

Independant Fashion Blogger