Inspiration Oufit | Kenza | Julie





LOOK




Voici un petit poste avec collage que j'ai fait sur Polyvore ou vous pouvez retrouvez celui-ci et d'autre que j'ai fait.

Here's a little post with collage I made on Polyvore or you can find it and more than I did.





Inspiration Oufit | Kenza | Julie





Je me suis inspiré pour ces deux look de deux bloggeuses connues pour celles qui suivent leurs blogs Kenza Zouiten et Julie Sarinana, j'aime leurs style élègant et en meme temps simple . 
Le coté sophistiqué de Kenza et le coté Bobo Chic / Street Chic pour Julie c'est vraiment tous ce que j'aime je vous invite à voir leurs blogs pour celles qui n'on pas encore regarder.

I was inspired to look these two bloggers known to those who follow their blogs Kenza Zouiten and Julie Sarinana, I like their sleek and stylish at the same time simple.
The sophisticated side of Kenza and Bobo Chic / Street Chic side to Julie that's really all that I like I invite you to see their blogs for those who do not watch it yet.


6 commentaires:

  1. These are some really nice items! I love the golden shorts!

    XO Imke

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. yes I love the shorts too, I wanted to create quite nice collage on current trends

      Supprimer
  2. Love these looks. x

    Please check out my latest outfit posts:

    http://dujouriadore.blogspot.co.uk/

    RépondreSupprimer

 

INSTAGRAM

Blogger news

Polyvore

Membres

Independant Fashion Blogger