INSPIRATION | APRIL





APRIL


Hi tout le monde, J'ai  profité de ma journée off pour blogger et vous préparer un jolie petit post.

J'espère que vous avez passé un bon week-end de Paque pour ma part c'était en famille et j'ai profité aujourd'hui du jour férié pour poster un post sur mes inspirations du moment.
Avec cette journée de lundi ensoleillé, j'ai eu l'espris ailleurs, envie de voyager, envie de soleil, envie d'etre en été...
Je partage avec vous mes inspirations du moi d'avril ...

Hi everyone, I took advantage of my day off to blogger and prepare a nice little post.

I hope you had a good Paque weekend for me it was family and I have now taken advantage of the holiday to write a post about my inspirations of the moment.
With this sunny day Monday I had smitten also want to travel, like the sun, want to be in summer ...
I share with you my inspirations of the month of April ...




 






 



Vous pouvez trouver ces images sur mon tumblr ( here)
You can find these images on my tumblr (here)











2 commentaires:

  1. Great photos! Definitely got me in the mood for warm weather, travel, and outdoor lunches.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. oh thank you is nice, yes it makes you want it all :)

      Supprimer

 

INSTAGRAM

Blogger news

Polyvore

Membres

Independant Fashion Blogger