OOTDS | SPRING





SPRING


Hi, j'espère que vous allez bien en ce mardi, pour moi c'est un peu de détente et de travaille. Je profite de ma matiné de libre pour vous postez un nouveau post "oufit"

Hi, I hope you are well on Tuesday, for me it is a bit of relaxation and work. I take my matiné free for you post a new post "oufit"

Suite au post précédent (ici) j'ai décidé de vous faire un ootds avec mes nouvelles baskets. J'ai profité du week-end pour faire quelque photos sur une tenue décontracté , street et chic...

Following the previous post (here) I decided to give you a ootds with my new sneakers. I took advantage of the weekend to do some photos with a casual outfit, street chic ...









Jacket/Biker | NELLY
Cardigan | H&M
Top/Tshirt | Mango
Jean/Skinny | NELLY
Bag | ZARA
Sunglasses /Vintage | DANIEL HECHTER
Sneakers | REEBOK


Ring | SIX | MANGO | H&M
Nails | KIKO | Light Mauve | 318



2 commentaires:

  1. Hi dear and thank you very much for your friendship on IFB. I’m very happy!!! I like very much this casual outfit and your Reebook sneakers are amazing!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    RépondreSupprimer
  2. oh thank you for your message, it's really nice xoxo

    RépondreSupprimer

 

INSTAGRAM

Blogger news

Polyvore

Membres

Independant Fashion Blogger