My X Sélection X Zara | Asos | Missguided



ZARA | ASOS | MISSGUIDED





Hi, tout le monde j'ai décidé de faire régulièrement des posts sur mes sélections coup de coeur du moment de mes marques préférées ou vous présenter mes nouvelles marques...
Ma sélection d'aujourd'hui parle de mes coups cœurs chez zara, asos et missguided...

Hi, everyone I decided to make regular posts on my favorite selections from the time of my favorite brands or introduce my brand new ... 
My talk today of my hearts beating at zara, asos and Missguided ...



SWEATERS


1 - Sweat - Zara - 25,95€ (here)
2- Sweat - Cheap Monday - Asos - 56,87€ (here)
3 - Sweat - Missguided - 27,99€ (here)


JUPES



1 - Skirt - Zara - 16,95€ (here)
2 - Skirt - TFNC - Asos - 40,00€ (here)
3 - Skirt - Missguided - 18,19 € (here )


SACS



1 - Bag - Missguided - 34,99€ (here)
2 - Bag - Zara - 129,00€ (here)
3 - Bag - Asos - 85,72 (here)

2 commentaires:

  1. Wow pretty! Try to visit www.robecart.com they have nice dresses and accessories too!

    RépondreSupprimer

 

INSTAGRAM

Blogger news

Polyvore

Membres

Independant Fashion Blogger