Lipstick, Eyelashes and Other...





Hi girls comment allez-vous? c'est le week-end j'espère que vous profiter?
j'ai eu une journée assez charger , boulot, boulot mais sa va pour moi.
Je suis heureuse car mardi c'était ma rentrée et j'ai repris les cours , je suis heureuse car j'ai enfin choisis une école qui me plait pour devenir maquilleuse professionel.
Il ya beaucoup de matériel à acheter mais sa vaut le coup en plus on a du maquillage makeup forever a notre disposition.
Je vous montrerez bientot tout sa ne vous inquietez pas, avec des tuto makeup, pleins de choses pour cette rentrée, ça promet...
En attendant mes rouges à lèvres préférer, mon nouveau mascara Kiko et mon nouveau rouge à lèvre Laura Mercier....


Hi girls how are you? this is the weekend I hope you enjoy it?
I had quite a day load, work, work but its going for me.
I am happy because Tuesday was my back and I took the course, I am happy because I have finally chosen a school that I like to become a professional makeup artist.
There are a lot of equipment to buy but its worth was more makeup makeup forever at our disposal.
I'll show you all soon do not worry her with makeup tutorial, full of things for this season, it promises ...
Meanwhile prefer my lipstick, my new mascara Kiko and my new Laura Mercier lipstick ....




  

 

 

 

 

 

1 - T-shirt- Zara
2 - Glamour Magazine October 2012 & Makeup Forever Magazine Student
3 - Lipstick : Revele Eclat (Brique Cuivre)/Arcancil (Beige Timide 530)/Dior (Diorific Brun Mascotte 006)/Inoxa (Rouge Toscane 38)/Shideido (Perfect Rouge)
5 - Lipstick - Laura Mercier (Garnet) / Eyelashes - Kko Cosmestique (Unforgettable Mascara)












4 commentaires:

  1. Hey sweetie! How exciting that you'll become a pro makeup artist!

    I'm now following you on GFC and bloglovin'

    Please follow back :)
    EauDeGlam by Ingrid

    RépondreSupprimer
  2. Lovely post!
    I followed GFC, follow back?
    http://www.ashleythefashionguru.blogspot.com
    <3

    RépondreSupprimer

 

INSTAGRAM

Blogger news

Polyvore

Membres

Independant Fashion Blogger