Fashion Trend - My heart beating


FASHION TREND


Hi girls... Je suis de retour, les vacances sont finis mais beaucoup choses pour la rentrée je vous promets.
Bon j'avais envie de vous faire partager aujoud'huis mes coups coeur en matière de mode.
Et surement des nouvelles acquisitions, je vous montrerez dans un prochain poste...


Hi girls ... I'm back, vacations are over but many things in the back I promise.
Well I wanted to share with you my favorite aujoud'huis heart of fashion.
And probably new acquisitions, I'll show you in a future post ...

 


TOPSHOP

  
studded black cardigan - Cardigan Noir Clouté
studded gray cardigan - Cardigan Gris Clouté

  
Black Heels shoes
Blue Heels shoes 


MISSGUIDED

 

 

  

 













2 commentaires:

  1. Hey you have a pretty blog! (:
    I love the topshop shoes above! really gorgeous!
    http://katzisblog.blogspot.co.at/
    xx

    RépondreSupprimer

 

INSTAGRAM

Blogger news

Polyvore

Membres

Independant Fashion Blogger