The Second Part of Summer Sales


SALES


Hi girls je suis enfin de retour avec de nouveaux postes.
Désolé pour l'abscence mais je suis de retour, j'espère que vous profitez tous et toutes de vos vacances...
Alors j'ai beaucoup fais du shopping pendant le mois de juillet et notemment avec les soldes voici la deuxième partie de mes achats xoxo...


Hi girls I'm finally back with new positions.
Sorry for the abscence but I'm back, I hope you enjoy all for your holiday ...
So I do a lot of shopping during the month of July and balances here notemment with the second part of my purchases xoxo...

 


 

 

 

 




 

Pants - Bershka
Swommwear - H&M
 Bra - Undiz
Short - Undiz
Nails - Kiko - 365-Tattoo Rose
343- Spring Green
Lip Balm - Hema
Ring- Bershka

Je trouvais la bouteille d'eau magnifique et l'eau est vraiment différente.

I found the water bottle and beautiful the water is really different.





8 commentaires:

  1. I love the swimsuit! great purchases!

    just followed you back...sorry it took me a while to do so. :)

    Jenn
    The Pink Lemonade Girl

    RépondreSupprimer
  2. Thanks dear, following you on gfc!

    nora
    http://noraliaayu.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  3. Hey, I love your blog. I LOVE Bershka but was so sad when they closed the only one that was near me =C x

    dreamingofblossoms.blogspot.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. oh it's a shame but you can always order online, thank you for your message :)

      Supprimer

 

INSTAGRAM

Blogger news

Polyvore

Membres

Independant Fashion Blogger