Inspiration Of The Month

JULY


Hi girls je suis de retour avec un nouveau post , j'ai été abscente pendant un petit moment me voila de retour en ce début de juillet , je vous réserve pleins de choses de postes, j'ai pleins d'idées mais pour le moment je suis déborder mais ne vous inquièter pas sa sera our bientot.
En attendant je vous est réservé " Mes inspirations du mois de Juillet" xoxo ...


Hi girls I'm back with a new post, I was abscente for a little while I am back in early July, I'll reserve full of things from posts, I have many ideas but for now I am overflowing but do not worry it will soon o.
In the meantime I is reserved for you "My inspirations of July" ... xoxo

 








Vanessa White & Mollie King









2 commentaires:

  1. Whoo, those shoes on the 2nd picture ♥ Great selection of photos! I'm a new follower :)

    XO, Imke

    RépondreSupprimer
  2. yeah love tis pics , thanks girls i followed your blog xoxo :)

    RépondreSupprimer

 

INSTAGRAM

Blogger news

Polyvore

Membres

Independant Fashion Blogger