Oufit of the day & New



DAY TROPICAL

Hi girls je suis de retour avec un nouveau post .
Je suis tellement débordé pleins choses à faire que je n'ai pas trop poster ces dernier temps mais je me rattrape avec un nouveau post c'est-à-dire ma tenue de ce dimanche après midi mais aussi mes crèmes préférées pour le corps et mes nouveaux pinceaux makeup et mon magazine préféré...



Hi girls I'm back with a new post.
I am so overwhelmed filled things to do that I did not post the last time too but I make it up with a new post that is to say, my outfit this Sunday afternoon, but my favorite creams and body my new makeup brushes and my favorite magazine ...



 



 

 

 



Dress - H&M
T-shirt - Zara
Necklace
Bracelet - H&M
Bag - H&M
Shoes - little store

1- Brush - Inoxa
2- Kabuki Brush
3- Brush - Guerlain

Glamour Magazine - July 2012 France

My favorite Body Cream:
1- Coconut & Lime - H&M
2-Body Repair - Garnier
3- Very Irrésistible - Givenchy





6 commentaires:

 

INSTAGRAM

Blogger news

Polyvore

Membres

Independant Fashion Blogger