Fashion Trend - American Apparel,Free People, Singer 22...


FASHION TREND



Hi girls comment allez vous aujourd'hui j'espère que vous passez un exellent week-end?
Moi je vais bien , le beau temps était au rdv aujoud'hui j'ai profiter pour manger une glace dehors.
Enfin bref je vous présente mes tendances du moment sur plusieurs site internet ou j'ai choisis des robes que j'adore...


Hi girls how are you today I hope you are an exellent weekend?
I'm fine, the weather was rdv aujoud'hui I enjoy to eat ice cream outside.
Anyway here are my current trends on several website and I chose dresses that I love ...

 
Dress - American Apparel


  

        Dress - Free People

  

           Dress - Free People 
                       http://www.freepeople.com/ 

  

                  Dress - Feel The Piece - Singer22

 

       Dress - Syn - Singer22
           http://www.singer22.com/



  









0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

INSTAGRAM

Blogger news

Polyvore

Membres

Independant Fashion Blogger