A skirt, two outfits evening

Hi girls je suis de retour après un long week-end, il a neiger ce week-end et il fait encore froid.
Mais bon ce week-end j'avais décidé deux faire un post autour d'une jupe que j'ai eu avec deux tenues différentes.
A la base c'est un ensemble un cardigan gris et une jupe grise signée Cacharel mais j'ai choisis unique la jupe.
Et j'adore cette jupe et je voulais absolument vous le faire partager.
Xoxo

Hi girls I'm back after a long weekend, it snowed this weekend and it is still cold.
Anyway this weekend I decided to do a post about two of a skirt that I had with two different outfits.
Basically it's a whole gray cardigan and a gray skirt signed Cacharel but I have chosen only the skirt.
And I love this skirt and I really wanted you to share it.
Xoxo






Blazer - H&M
Top - Tally Weijl
Skirt Sequin - Cacharel
Black Shoes
Bag - H&M

Cardigan - H&M
Top - Tally Weijl
Skirt Sequin - Cacharel 
Black Shoes
Glasses - H&M
Sneak Ring - H&M 
Bag - H&M

12 commentaires:

 

INSTAGRAM

Blogger news

Polyvore

Membres

Independant Fashion Blogger