My vest at "United Colors of Benetton"

hi girls, me voici de retour avec pleins de posts je dois me rattrapper car j'ai tant de chose à vous montrer mes dolls.
Ce soir je vais vous parler de mon nouveau pull que j'aime tant et qu'on m'a offert pour noel (j'ai oublier de vous le montrer dans le post précédent).
Je l'adore , je trouve qu'il va bient avec toute mes tenues et il tient chaud.
La couleur me plait je ne suis pas deçu.
Et vous qu'en pensez-Vous? Etes vous des fanatiques de pulls lol?

hi girls, I'm back with a lot of posts I have to catch up because I have so much to show you my dolls.
Tonight I will tell you about my new sweater that I love so much and they gave me for Christmas (I forget to show in the previous post).
I love it, I think it will SOON with all my clothes and it keeps you warm.
I like the color I am not disappointed.
And you what do you think? Are you fanatical about sweaters lol?



Vest - United Color of Benetton


Vest - United Color of Benetton
 Tshirt- my mother
Jean-Mango
Boots

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

INSTAGRAM

Blogger news

Polyvore

Membres

Independant Fashion Blogger