Style of The Week - Katie Holmes

Hi girls, je suis de retour avec le style de la semaine j'ai repéré qu'elle serait le style de la semaine et j'ai choisie Katie Holmes.
J'aime sa tenue et surtout sa veste crème elle est super jolie. Elle a su associer sa veste avec ses talons et j'adore.
Katie a toujour su associer ses tenues  avec de super accesoires.
Donc ma note du jour sa sera juste un simple 18/20 parce que sa tenue est chic.
Et vous que pensez-vous de cette tenue ? Donnez-moi votre avis!
XoXo.

Hi girls, I'm back with the style of the week I spotted it would be the style of the week and I chose Katie Holmes.
I love her outfit and especially his jacket cream is super pretty. She has combined with his jacket and I love her heels.
Katie has always associate her outfits with great accessories.
So my note of the day will be just a simple 18/20 because his outfit is chic.
And you what do you think of this outfit? Give me your opinion!
XoXo.



Katie Holmes


0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

INSTAGRAM

Blogger news

Polyvore

Membres

Independant Fashion Blogger