Rihanna - We Found Love (Official Video)



Hi girls ce matin en regardant la télé je suis tombé par hasar sur le nouveau clip vidéo de miss Rihanna.
J'avais déja entendu sa musique "We found love" et j'avais déja aimé.
Je ne suis pas une fan de rihanna mais j'adore ces musiques, je trouve que son clip est à son image un peu trash mais bien fait.
Et vous que pensez-vous de son nouveau clip? donnez moi votre avis.

Hi girls this morning while watching TV I fell Hasar the new video clip of Miss Rihanna.
I had heard his music "We found love" and I already loved.
I'm not a fan of rihanna but I love this music, I find his music is like him a little trash, but well done.
And you what do you think of her new video? give me your opinion.

Xoxo

2 commentaires:

  1. I love the video, even though it's pretty crazy! :)



    P.s. U are welcome to check out my fashion blog anytime! Thecabinetoffashion.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  2. I also like his music and his music is great
    follow my blog.

    RépondreSupprimer

 

INSTAGRAM

Blogger news

Polyvore

Membres

Independant Fashion Blogger