Shay Mitchell - Style of the Week

Hello girls, J'ai décidé de montrer chaque semaine un style qui m'a plus " le style de la semaine".
cette semaine j'ai décidé de vous faire partager le style de Shay Mitchell qui est l'une des actrices de la série "Pretty Little Liars".
Shay était présente à la Fashion Week de new york au défilé de DKNY(11/09/2011).
J'aime le style de sa tenue car c'est simple mais c'est aussi chic.
Elle a su allier les couleurs ensemble et j'aime beaucoup son blazer.
Son style me correpond énormement. Donc si je devais noter sa tenue pour moi se serait un 17/20.
Et vous que pensez-vous de sa tenue ? Qu'elle note vous lui donnerai?

Hello girls, I decided to show a weekly style me more "style of the week".
This week I decided to share with you the style of Shay Mitchell is one of the actresses from the series "Pretty Little Liars".
Shay was present at the Fashion Week in New York at DKNY fashion show (09/11/2011).
I like the style of her outfit because it is simple but also stylish.
She has combined all the colors and I love the blazer.
His style matches me hugely. So if I had noted her outfit for me would have a 17/20.
And you what do you think of her outfit? It will give you notes?


Shay Mitchell - DKNY Fashion Show


4 commentaires:

  1. I love her outfit! :)

    P.s. U are welcome to check out my fashion blog anytime! www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  2. It's true I found a beautiful place in this style

    RépondreSupprimer

 

INSTAGRAM

Blogger news

Polyvore

Membres

Independant Fashion Blogger